Leeds United Fan Club Danmark
07. September 2010, 01:50:18 *
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Hjem   Hjælp Søg Log på Registrér  
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6
  Udskriv  
Forfatter Emne: Tranmere - Leeds United  (Læst 1353 gange)
montymons
Full Member

Beskeder: 190

« Svar #60 Dato: 10. Marts 2010, 11:54:53 »

Jamen, hvad gør vi nu med SG?  Blink

Den her sejr er et vældig stort skridt i den rigtige retning, men den ændrer alene ikke ved det faktum, at 2010-resultaterne hidtil har været forfærdelige, og at vores gode liga-placering p.t. kun skyldes en god sæson-start og en lang række meget "venlige" modstanderresultater.

Derfor forlanger vi fans selvfølgelige flere sejre. Det lyder måske barsk i nogle ører, men sådan er vilkårene i topsport (og Mickey Mouse-leaque!). Simon Grayson skal med den her spillertrup kunne sikre en direkte oprykning, og så skal han og Mr. Bates ikke også sove i næste transfer-vundue. I så fald er han en super-helt. Hvis han fejler er han endnu en i en lang række af Leeds United-flop-managere!
Logget
LeedsLad
Full Member

Beskeder: 238

« Svar #61 Dato: 10. Marts 2010, 12:10:12 »

Den her sejr er et vældig stort skridt i den rigtige retning, men den ændrer alene ikke ved det faktum, at 2010-resultaterne hidtil har været forfærdelige, og at vores gode liga-placering p.t. kun skyldes en god sæson-start og en lang række meget "venlige" modstanderresultater.

Derfor forlanger vi fans selvfølgelige flere sejre. Det lyder måske barsk i nogle ører, men sådan er vilkårene i topsport (og Mickey Mouse-leaque!). Simon Grayson skal med den her spillertrup kunne sikre en direkte oprykning, og så skal han og Mr. Bates ikke også sove i næste transfer-vundue. I så fald er han en super-helt. Hvis han fejler er han endnu en i en lang række af Leeds United-flop-managere!

Nååå ja...ganske rimeligt at vi fratrækker den gode start samt alle de resultater som går imod vores vigtigste oprykningskandidater, når vi nu evaluerer SG og den nuværende placering.

"venlige/uvenlige" modstander resultater og det samme for egne kampe, (nogle kalder det marginaler, andre dårlige perioder) er det som ALTID spiller ind om man ligger i toppen eller bunden....ellers var fodbold jo 100% forudsigeligt!!

Jeg forbeholder mig ikke til personlige holdning om Grayson og Bates......men til din argumentation...og beklager...men har sjældent hørt en værre gang vrøvl!!

Logget
wboye
Full Member

Beskeder: 117

« Svar #62 Dato: 10. Marts 2010, 12:30:19 »

Nååå ja...ganske rimeligt at vi fratrækker den gode start samt alle de resultater som går imod vores vigtigste oprykningskandidater, når vi nu evaluerer SG og den nuværende placering.

"venlige/uvenlige" modstander resultater og det samme for egne kampe, (nogle kalder det marginaler, andre dårlige perioder) er det som ALTID spiller ind om man ligger i toppen eller bunden....ellers var fodbold jo 100% forudsigeligt!!

Jeg forbeholder mig ikke til personlige holdning om Grayson og Bates......men til din argumentation...og beklager...men har sjældent hørt en værre gang vrøvl!!

Her er jeg helt enig, vi skal bedoemme SG over hele saesson baade det gode og det daarlige, det er jo sjaeldent at andre holds resultater ikke spiller ind. Det sker jo ogsaa selv i den maegtige PL, hvor hold som Arsenal og Liverpool kan prise sig lykkelig over ligaen er blevet mere jaevn og flere hold kan slaa hinanden selv om de paa paiperet ikke burde kunne roere dem.

Smiley
Logget
kimba
Hero Member

Beskeder: 706

« Svar #63 Dato: 10. Marts 2010, 13:00:28 »

Fantastiske mål  Smiley Jeg har selv et par af de handsker drengene spiller med så lægger med glæde mærke til at Becks kysser logoet på dem efter målene  Blink
Logget

MOT
montymons
Full Member

« Svar #64 Dato: 10. Marts 2010, 17:05:29 »

Ingen er forpligtet udover evne, så det er naturligvis helt OK, at du - når du nu ikke forstår noget som helst - vælger den nemme løsning at kalde andres synspunkter for vrøvl. Det er jo en typisk forsvarsmekanisme, som jeg i min skoletid ofte hørte fremført fra bagerste række.

Jeg kunne godt uddybe mine synspunkter yderligere, sådan at du måske også ville kunne forstå, hvad jeg skriver; herunder at jeg bestemt ønsker direkte oprykning med Simon Grayson som manager. Jeg tror dog, at det ville være formålsløst, da du jo allerede har vedtaget, at du ikke vil forstå noget som helst.
Logget
LeedsLad
Full Member

« Svar #65 Dato: 10. Marts 2010, 17:18:18 »

Ingen er forpligtet udover evne, så det er naturligvis helt OK, at du - når du nu ikke forstår noget som helst - vælger den nemme løsning at kalde andres synspunkter for vrøvl. Det er jo en typisk forsvarsmekanisme, som jeg i min skoletid ofte hørte fremført fra bagerste række.

Jeg kunne godt uddybe mine synspunkter yderligere, sådan at du måske også ville kunne forstå, hvad jeg skriver; herunder at jeg bestemt ønsker direkte oprykning med Simon Grayson som manager. Jeg tror dog, at det ville være formålsløst, da du jo allerede har vedtaget, at du ikke vil forstå noget som helst.

Jamen dog da.......ønskede egentlig ikke en omgang mudderkast...derfor forsøgte jeg - efter bedste evne - at argumenterer for hvorfor jeg bestemt ikke var enig. Beklager hvis ikke lykkedes.

Om dine oplevelser i skolen, mine såkaldte manglende evner og forsvarmekanismer, og din beslutning om min forudindtaget holdning om ikke at ville forstå noget.....skal jeg undlade at kommenterer....fra en tilbagelænet bageste række. De giver vist sig selv.

Logget
Leedsguy
Jr. Member
**

Beskeder: 87

« Svar #66 Dato: 10. Marts 2010, 17:27:26 »

Mht til SG synes jeg nu nok at det er lidt for tidligt at snakke om fyring. Hvis man samligner med stillingen fra sidste år, på det her tidspunkt, har vi trods alt 15 point mere på kontoen og de uafgjorte kampe giver trods alt point. Husk på at de kampe vi har fået 1 point i, de kampe tabte vi sidste sæson, 13 stk på samme tidspunkt sidste sæson, vi har trods alt kun tabt 4 kampe i denne sæson. Så jeg mener at SG ikke har opbrugt hans optjente goodwill, endnu, og håber egenligt heller ikke at han gør det, synes han gjort det godt.

Længe leve Leeds
Logget
Morfar
Jr. Member
**

Beskeder: 70

« Svar #67 Dato: 10. Marts 2010, 17:55:04 »

Hey!

Ingen nævnt og dermed ingen glemt, men den nedladende tone gavner ingen og pynter på ingen måde herinde - tværtimod.
Logget

;o)
Morfar
Lis
Administrator
Sr. Member

Beskeder: 346

« Svar #68 Dato: 10. Marts 2010, 20:53:14 »

Hey!

Ingen nævnt og dermed ingen glemt, men den nedladende tone gavner ingen og pynter på ingen måde herinde - tværtimod.
Enig morfar ...
Logget
montymons
Full Member

« Svar #69 Dato: 10. Marts 2010, 21:15:34 »

Hey!

Enig morfar ...
Ja - jeg er som altid også enig i dette synspunkt: Vi skal ikke skrive VRØVL om hinanden, så det undgår jeg naturligvis.

Og nu hvor vi snakker om god kommunikationsstil, så synes jeg endvidere, at det er meget beskæmmende, at nogen kan finde på at antyde, at Kenn skulle være en "dårligere" Leeds United-fan end andre (og at de dermed selv skulle "bedre" Leeds United-fans, hvilket selvfølgelig var det slet skjulte hoved-budskab!), blot fordi han sætter nogle penge på et Leeds United-nederlag på ODDSET. Selvfølgelig håber Kenn på at tabe et sådant væddemål, men selv som Leeds United-fan må man jo godt bruge hjernen: Et hold der har klokket gevaldigt i det gennem flere måneder, kunne jo godt med en vis sandsynlighed spille endnu en l..te-kamp, og hvorfor så ikke skabe sig selv en win-win-situation?
Logget
Leif S.
Jr. Member
**

Beskeder: 50

« Svar #70 Dato: 10. Marts 2010, 21:37:04 »

Jeg melder mig også gerne under fanerne af Leeds-fans, som indimellem har spillet mod mit eget hold.
Det har jeg gjort med den begrundelse, at jeg har frygtet et Leeds-nederlag. Og så har jeg tænkt, at hvis Leeds alligevel taber, så vil jeg have lidt "kompensation" i form af en oddset-gevinst.
Og så har det også lidt med overtro at gøre. For de gange, jeg har spillet mod Leeds, har de som regel vundet. Og det er jo det, jeg håber..........

Med hensyn til Simon Grayson. Han er efter min mening den bedste manager, vi har haft i adskillige år. Det er selvfølgelig manageren, der får skylden, når det går knap så godt. Så jeg synes, at debatten er ok. Men en fyring af Grayson vil efter min mening være en vanvittig dårlig idé. Han skal sgu have chancen for at gøre sit gode arbejde færdigt.
Logget
LeedsLad
Full Member

« Svar #71 Dato: 10. Marts 2010, 22:35:44 »

Jeg bliver nødt til spørge højt her........er det her ikke et lidt for fintfølende og "små-tøset" debatforum!!?? (beklager udtrykket)

Vi kan frit og ukritisk svine klub, bestyrelsesformand, ledelse og træner til, forlange fyringer, antyde kriminelle forhold m.v.....men hvis andre Leeds fan pludselig skyder med skarp tilbage og siger det er noget herrens vrøvl...bliver med den samme et plade omkring usaglig forum og den evindelige diskussion hvorvidt man er en god eller dårlig Leeds fan. Gud fader bevares.....er der ikke mere røv i bukserne.

Jeg er da hamrende ligeglad med at MontyMons eller andre for den sags skyld sætter spørgsmål tegn ved mit intellekt og syntes jeg er fjols. Så længe debatten herinde foretages på et rimeligt saglig plan (som jeg bestemt føler den foretages det meste af tiden) og man blot argumenterer for sine meninger....uden at gå over stregen... så er det vel ok.

Desuden må man da forvente - som i livets andre forhold - at hvis man stiller sig op og fremkommer med særlige/kritiske/upopulære eller provokerende meninger, at det giver et par svirp tilbage.

Så ta' og giv af samme gode skuffe kære venner...uden selvfølgelig at træde over stregen!! Hvis vi blot skal glide af på - hvad vi betragter - som urimelige meninger eller postulater så mener jeg ideen med et forum er misforstået.

Jeg tager gerne en par svinere på ovennævnte  Blink

Leeds Leeds Leeds
Logget
Morfar
Jr. Member
**

Beskeder: 70

« Svar #72 Dato: 11. Marts 2010, 01:49:08 »

Hey!

Blot fordi man er rygende uenige, behøver man bestemt ikke at undlade at "tale" ordentligt til hinanden. Det er ganske enkelt et spørgsmål om respekt for sine meddebattører.

Og nu nævnte jeg med vilje ingen navne i mit forrige indlæg, men du var nu ikke den, der burde have følt dig mest truffet m.h.t. en nedladende tone LeedsLad.
« Sidste ændring: 11. Marts 2010, 01:51:11 af Morfar » Logget

;o)
Morfar
Kenn
Jr. Member
**

Beskeder: 50

« Svar #73 Dato: 11. Marts 2010, 11:15:32 »

Jeg er da hamrende ligeglad med at MontyMons eller andre for den sags skyld sætter spørgsmål tegn ved mit intellekt og syntes jeg er fjols. Så længe debatten herinde foretages på et rimeligt saglig plan (som jeg bestemt føler den foretages det meste af tiden) og man blot argumenterer for sine meninger....uden at gå over stregen... så er det vel ok.

Helt enig med dig LeedsLad. Dog viser det sig at der er delte meninger om hvad et rimeligt sagligt plan er, også herinde.

Desuden må man da forvente - som i livets andre forhold - at hvis man stiller sig op og fremkommer med særlige/kritiske/upopulære eller provokerende meninger, at det giver et par svirp tilbage.

Dette finder jeg direkte modstridende i forhold til hvad du skriver længere oppe. Eller måske skal "et par svirp" defineres. Det er jo meget subjektivt, hvad der er særlige/kritiske/upopulære eller provokerende meninger.
Alle vi Leedsfans dyrker jo vores hold, men på forskellige måder. Personlig har jeg aldrig troet på at fanatisme bidrager med noget positivt eller konstruktivt. Efter min mening er der masser af eksempler på dette i verden. Derfor bliver jeg mildest talt forundret over at se noget af den respons i denne debat. Vi taler om at odse imod holdet, og det kan åbenbart tænde nogle medlemmer negativt? Det går over min forstand.

Så ta' og giv af samme gode skuffe kære venner...uden selvfølgelig at træde over stregen!! Hvis vi blot skal glide af på - hvad vi betragter - som urimelige meninger eller postulater så mener jeg ideen med et forum er misforstået.

Enig  Smiley

Logget
Lis
Administrator
Sr. Member

Beskeder: 346

« Svar #74 Dato: 11. Marts 2010, 17:27:02 »

Jeg bliver nødt til spørge højt her........er det her ikke et lidt for fintfølende og "små-tøset" debatforum!!?? (beklager udtrykket)

Leeds Leeds Leeds

Jo det kan du have ret i LeedsLad, osse set i forhold til hvordan der ser ud på andre leeds debat forummer specielt på de engelske der bliver der ikke lagt fingre imellem ,men det er jo en balance gang og når det drejer sig om fodbold så er der jo 117 forskellige meninger fra 117 forskellige mennesker..Man kan ikke gøre alle tilfredse..
Der skal være plads til os alle og til at være forskellige i forhold til vores passion for Leeds..I (alle) der bruger forummet har jo et stort medansvar til at gøre det her til et fedt og sjovt og livligt debatforum og et sted at dele glæden (og nogle gange sorgen) ved at være Leeds fan..

Det kunne være vi skulle være nogle flere tøser herinde? Blink Grin (dette er skrevet med et meget stort bredt smil)
Logget
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6
  Udskriv  

Gå til: